Tuesday, September 2, 2008

yAHUDI!!!


PERANCANGAN zionis dan Yahudi ingin memalukan Islam seluruh dunia dengan memusnahkan atau 'mengebom' kaabah sebagai kiblat umat Islam. Apabila kaabah dimusnahkan, maka umat Islam akan diaibkan, maka mereka akan melaungkan 'ALLAH TIDAK WUJUD' dan kamu sebenarnya menganut 'AJARAN SESAT DAN SALAH'. Kembalilah kepada fahaman kami, sekular-tidak ada agama, kristian atau pilih mana-mana agama seperti Hindhu. Kenapa yahudi dan Nasrani bergaduh dengan Umat Islam sahaja?
Apabila kita semua akan kehilangan 'rumah Allah' di Mekah,seluruh dunia akan membuat andaian yang salah tentang Islam. Perancangan ini bukan baharu bahkan sudah lama, sejak kelahiran Rasulullah s.a.w lagi iaitu pada tahun GAJAH. Namun mereka dibinasakan oleh burung ababil dari langit dengan membawa ketulan api neraka sehingga berjaya menyekat kemaraan tentera bergajah.
Kini peristiwa ini menjadi sejarah. Barat yang didokong oleh zionis, yahudi akan terus melakukan 'serangan bergajah' ketika umat Islam sedang leka dengan pergaduhan dan pembunuhan sesama sendiri nanti.
BUKTINYA KEDUA, di Barat sesiapa yang memakai pakaian 'berimejkan Islam' akan dijadikan suspek kepada keganasan. Tidak ada hak asasi manusia kerana mereka adalah pengganas!!!
Umat Islam diadili kerana pakaian agama bukan tanpa melalui proses undang-undang. Mereka boleh mengaibkan sesiapa sahaja yang disyaki di mana-mana dan mungkin sebagai propaganda memalukan umat Islam.



Kalimah Allah dan ayat suci al-Quran dijadikan barangan peragaan dan kempen kepada idealisma kononnya untuk fesyen dan ketamadunan kini. Kenapa mereka tidak memperagakan ajaran dari Yahudi an Nasrani?
Mereka secara simbolik mengatakan Islam hanya layak sebagai fahaman dan pemikiran semata-mata tanpa merujuk sebagai pegangan agama. Pakaian boleh ditukar dan diganti, jadi dengan 'memakai fahaman Islam' mereka berandaian Islam boleh diganti sesenang pakaian!!

BUKAN sahaja menjadi fesyen bahkan benar-benar menghina. Ayat suci dan kalimah menjadi perlindungan kepada badan sedangkan mereka tidak menutup aurat. Generasi di sana mengajar umat Islam, beginilah pakaian sebenarnya mengikut ajaranIslam!!! Bukan bertudung!! atau dengan memakai kalimah dan ayat suci al-Quran sudah dianggap Islam atau muslim.



Islam setaraf dengan kasut yang mana kita boleh pijak ke atas benda-benda yang busuk dan tidak baik sepert najis. Ia simbolik kepada ajaran Islam yang mana dipandang rendah di mata mereka. Kalau keperingkat sedemikian pemikiran dan ketamadunan barat yang begitu moden, Islam hanya layak bersaing dengan ideologi dan fahanaman, namun berada di tangga terbawah.
Mereka tidak pernah menghina ajaran Kristian atau fahaman Confuisme dengan menjadikan bahan di bawah tapak kaki,
kenapa mereka memilihIslam?



...bukan setakat di bawah tapak kaki bahkan kita letakkan sebagai barang buangan yang busuk.

Imej muslimah sebagai bahan buangan 'air kencing'? menghinakan. Muslimah dianggap sebagai 'imej' seks kepada lelaki? Itulah motifnya.






Salah satu cara melemahkan Islam dan umatnya, ialah menjadikan Umat Islam klon sebagai sahabat dan kawan sejati. Mereka akan berkongsi idea kononnya untuk memajukan diri Umat Islam perlu buat-begitu, perlu buat begini. Salah satu caranya ialah memberi sokongan kepada kehancuran dan kemusnahan keamanan di negara majoriti umat Islam. Buat rusuhan dan kacau bilau atas dasar demokrasi!!!

Tidak menjadi masalah kerana ia adalah 'undang-undang' yang dibenarkan oleh dunia. Umat Islam tidak perlu bermuqabalah atau bekerjasama, sebaliknya hinalah umat Islam sendiri. Dengan cara begini, musuh akan mudah memperdayakan kita semua tanpa kita sedari.

Kalau anda lihat, Indonesia dan pakistan mereka menghancurkan negara sendiri tanpa campurtangan asing dengan melakukan pembunuhan sesama umat Islam dan sebangsanya!!!

Di Iraq, dengan memperburukkan imej pemimpin Islam iaitu Saddan Hussin, mereka secara tidak langsung menghalalkan pembunuhan ke atas rakyat Iraq. Mereka memecahkan kepada beberapa kaun dan abbasyyah dan kemudian, mereka membantu dengan memberi pendapat- demokrasi Barat adalah yang terbaik, dan bantuan ekonomi.

Mereka boleh dihapuskan oleh umat Islam sendiri. Untuk mencapai kemenangan, kita perlu meminta pertolongan daripada bangsa Yahudi yang sememangnya hebat dengan pemikiran untuk 'menyatukan dunia'.




Mujurlah Iran tidak membenarkan tokoh politik mereka bertanding pada pilihanraya terutamanya mereka yang menyokong kepada BARAT dan Amerika. Tokoh politik yang dikatakan proBarat, proYahudia diharamkan berpolitik. Apa yang berlaku ialah Iran berjaya menjadi kuasa dunia Islam terkuat sehingga Amerika sehingga kini masih ragu-ragu untuk menyerangnya. Fikirlah.

Di negara kita perkara ini amat dikesali kerana atas dasar demokrasi, kita benarkan pemimpin sebagai jururunding YAHUDI menjadi idola kita semua. Kita sanggup menghina bangsa tempatan, agama Islam dengan melihat keburukan pada wajah mereka dan memandag jururunding Yahudi sebagai 'Jesus' kepada kita semua.

Yahudi memang terkenal sebagai bangsa yang kononnya membawa kebajikan kepada seluruh dunia. Kelahiran Nabi dari kalangan bangsa mereka bukti bagaimana Tuhan telah memilih mereka sebagai pemimpin ke arah 'negara kebajikan'.

Di Malaysia, Anwar telah menjadi perunding kepada keamanan dan kebajikan rakyat. 51 tahun kerajaan pimpinan umat Islam diperlekehkan hanya kerana kehadirannya seminit dalam arena politik. Pembangunan selama ini oleh Umat Islam sebagai pemimpin dihilangkan kononnya mereka mengamalkan pelbagai kesalahan dan kehadirannya perlu sebagai 'penyelamat'- kita semua menyambutnya dengan hebat dan terbilang.

Selama 10 tahun Anwar berada di Barat, sudah banyak idealisma Yahudi dijadikan agenda politiknya. Kita sanggup membunuh dan menghina sesama kita asalkan dapat menjadikan Anwar sebagai pemimpin seluruh alam.


Untuk memperkuatkan agendanya, bergabung dengan pelbagai parti politik yang benar-benar Islam (PAS) dengan yang 'anti- Islam' (DAP) di bawah satu bumbung. Jangan lagi hormat kepada pribumi, adat, bahasa, agama dan ketamadunan yang dibina selama ini di Malaysia.

Inilah salah satu fahaman Yahudi berjaya diamalkan kini oleh PKR- Parti Kafir Rakyat, Parti Kencing Rakyat. TERUSKAN USAHA MEMUSNAHKAN TAMADUN MELAYU, ISLAM DI MALAYSIA

0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP