Friday, August 14, 2009

'Hero' Hasan Ali PAS Sekejap Sahaja!

Pada mulanya, tindakan Hasan Ali, exco kerajaan Selangor dianggap sebagai jaguh oleh kebanyakan orang apabila beliau melawan arus dan berdepan dengan rakan karib politik beliau iaitu DAP di Selangor.

Beliau bermati-matian 'berperang' agar arak diharamkan di Selangor. Liputan berita demi berita mengenai 'kejaguhan' Hasan Ali telah berkemundang di media-media terutamanya media siber PAS.

Mereka menulis serta mengambarkan HAsan Ali sebagai seorang jaguh Islam yang tidak takut dan tidak gentar untuk menegakkan kebenaran dan syiar Islam.

Komentar-komentar di web-web pro-PAS juga memberikan komentar serta pujian yang menggunung kepada Hasan Ali. Pokoknya, Hasan Ali adalah saviour atau penyelamat umat Islam di Selangor ini!

Rupa-rupanya, sandiwara Hasan Ali hanya sekejap sahaja dan hati beliau terlentur layu dek kebijaksanaan DAP menguasai dan mengawal rakan politik mereka, parti PA

2 comments:

Pemuda Telok Datok August 24, 2009 at 6:31 AM  

Inilah yg terjadi bila YB-YB PR tunduk kpd DAP. Teruskan perjuangan! Salam dr kami http://pemudatelokdatok.blogspot.com/

UMNO PARTI PENJARA September 14, 2009 at 12:36 AM  

Jadilah hero lama sikit :-)













Semalam Adalah Sejarah. Hari Ini Adalah Hadiah.
Esok Adalah Misteri.... Jangan permudahkan
;-)
>>> Blog 1 Malaysia <<<

About This Blog

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP